Tettre kész vállalkozónő figyelem!

Hogyan szerezz új  követőket és ügyfeleket az Instagramról (akkor is ha most kezded)?

INGYENES ONLINE ELŐADÁS
Szeptember 11, 10-órától 

Adatkezelési tájékoztató

Az előadáson megtudhatod:

  • Hogyan vonzz be új, releváns követőket akkor is, ha most kezded az Instagramot.

  • Mi az a 3 tévhit, ami miatt a legtöbb szolgáltató nem jut el az ügyfélszerzésig az Instagramon, és Te hogyan kerüld el ezeket.

  • Milyen tartalomtípusok kellenek ahhoz, hogy a követőkből érdeklődők és ügyfelek legyenek?

  • Hogyan tudsz stratégia nélküli napi posztolás helyett, kevesebb poszttal is gyorsabban növekedni?

  • Mi az a 3 lépéses ügyfélszerző módszer, amivel kiszámíthatóan jönnek az ügyfelek az Instagramról?

3 tévhit, ami visszatartja a vállalkozók 64%-át a sikerektől az Instagramon

"Elég, ha sok követőt szerzel."

Sokan azt hiszik, hogy a követőszám = ügyfélszerzés. Valójában a követők nagy része csak szám marad, ha nem tudod ügyféllé konvertálni őket.

"A jó poszt magától elad"

A posztjaid lehetnek szuperek, de ha nincs mögöttük stratégia, akkor nem hozzák magukkal az vásárlókat. A tartalomnak nemcsak szórakoztatnia, de bizalmat is kell építenie.

"A napi posztolás a kulcs a sikerhez."

Az algoritmus nem azt jutalmazza, aki minden nap posztol. Sokkal fontosabb, hogy a megfelelő posztokat készítsd el, amiktől a felhasználóknak kedvük lesz a következő lépéshez: bekövetni, reagálni, érdeklődni, vásárolni.

Mit mondanak azok, akiknek már segítettem az Instagramon új releváns követőket és ügyfeleket szerezni?

Miért választott engem már 1000+ szolgáltató vállalkozó? 

Szia, Fenyő Csilla vagyok!

4 éve egyedülálló anyaként, egy 2 éves kis totyogó mellől kezdtem vállalkozni. Akkoriban egy arcápolási kiegészítőket forgalmazó webshopom volt, 0 marketing tapasztalattal és 1db eladással (jól olvasod, tényleg 1 darabot tudtam eladni), mert gyomorgörcsöm volt a „nyomulós” címkétől és az értékesítéstől.

Rengeteg csalódás, ide-oda kapkodás és anyagi veszteség vezetett oda, hogy rájöjjek, mi az az egy dolog, amire fókuszálnom kell. Így született meg a thecontentqueen.hu. És később a Content Catapult is, ahol már az első két hónapban több, mint 2.7M forint extra bevételük lett a csoportom tagjainak az általam bemutatott social selling technikákkal. Az indulás óta már több olyan siker szemtanúja voltam, hogy a csoportom tettre kész vállalkozónői kiléptek a multis munkahelyükről és főállásban kezdtek el vállalkozni vagy éppen a bevételeikkel kinőtték a KATA keretüket és céget alapítottak.

A sikert sosem a követők és lájkok számában mérem, bár Instagram oldalam mára több mint 14.000 aktív követővel rendelkezik. A legnagyobb diadal számomra a napi rendszerességű pozitív visszajelzés a csoportom tagjaitól és a megosztott vállalkozói sikertörténetek az ügyfeleimtől.

Tarts te is velem!

Regisztrálok az előadásra!

Gyakori kérdések