Tettre kész vállalkozónő figyelem!
Hogyan szerezz releváns követőket az Instagramról gyorsan, virális videók és gyomorgörcs nélkül (akkor is ha most kezded)?
Az előadáson megtudhatod:
- Mi az a 3 legfőbb tévhit, ami a vállalkozók több, mint 76%-át megállítja a közönségük növelésében és mi működik ehelyett ma, 2025-ben?
- Miért nincs szükséged virális posztokra és mire van szükséged helyette az első 1000 követődhöz?
- Mi az a 3 lépéses módszer, amit már több száz ügyfelem alkalmaz és amivel havonta akár több száz új, releváns követővel, valamint érdeklődővel gyarapszanak?
- Mit rontanak el a szolgáltató vállalkozók az Instagramon a leggyakrabban és Te hogyan csinálhatod náluk jobban?
3 tévhit, ami visszatartja a vállalkozók 73%-át a gyors növekedéstől az Instagramon

"A több követő megszerzéséhez több értéket kell adnod a posztjaidban"

"A hashtag stratégián múlik az, hogy hány felhasználó elé kerül a posztod"

"Meg kell tanulnod virális videókat készíteni ahhoz, hogy látványosan elkezdjen növekedni a követőid száma"
Mit mondanak azok, akiknek már segítettem az Instagramon új releváns követőket és ügyfeleket szerezni?






Miért választott engem már 1000+ szolgáltató vállalkozó?
Szia, Fenyő Csilla vagyok!
4 éve egyedülálló anyaként, egy 2 éves kis totyogó mellől kezdtem vállalkozni. Akkoriban egy arcápolási kiegészítőket forgalmazó webshopom volt, 0 marketing tapasztalattal és 1db eladással (jól olvasod, tényleg 1 darabot tudtam eladni), mert gyomorgörcsöm volt a „nyomulós” címkétől és az értékesítéstől.
Rengeteg csalódás, ide-oda kapkodás és anyagi veszteség vezetett oda, hogy rájöjjek, mi az az egy dolog, amire fókuszálnom kell. Így született meg a thecontentqueen.hu. És később a Content Catapult is, ahol már az első két hónapban több, mint 2.7M forint extra bevételük lett a csoportom tagjainak az általam bemutatott social selling technikákkal. Az indulás óta már több olyan siker szemtanúja voltam, hogy a csoportom tettre kész vállalkozónői kiléptek a multis munkahelyükről és főállásban kezdtek el vállalkozni vagy éppen a bevételeikkel kinőtték a KATA keretüket és céget alapítottak.
A sikert sosem a követők és lájkok számában mérem, bár Instagram oldalam mára több mint 14.000 aktív követővel rendelkezik. A legnagyobb diadal számomra a napi rendszerességű pozitív visszajelzés a csoportom tagjaitól és a megosztott vállalkozói sikertörténetek az ügyfeleimtől.
Tarts te is velem!
